בס”ד

ככה תשימו סוף להתפרצויות והתנהגויות עקשניות של ילדיכם, בעזרת כלים יעילים שישנו את חייהם וחייכם לנצח.

גבולות בריאים וסמכות הורית ברורה: להיות הורים מובילים ולא 'מובלים'

אם אתם הורים לילדים בגילאי שנתיים עד 12

אם אתם פתוחים להזדמנות לקבל ארגז-כלים

להתמודדות עם תופעות שכמעט כל הורה מתמודד איתן היום

כדאי לכם לקרוא את הדברים הבאים

עוברים מכאב - לתקווה

“ילדים זה שמחה”, זה נכון…אבל גידול ילדים זו גם מלאכה מורכבת ולא פשוטה, שנעשית באהבה, במסירות אין קץ, עם מחויבות לכל החיים. ההורות בעידן המודרני נעשית תובענית יותר, מורכבת יותר, מצריכה פיקוח וערנות הרבה יותר מאשר בעבר.

 

אתם חוזרים מיום עבודה אינטנסיבי, בבית ‘חגיגות העשור’: בלאגן על השטיח, הכלים במטבח כמעט נוגעים בתקרה, פאזלים מפוזרים על הרצפה, הקטנצ’יק עם דמעות של תנין והבכור מתגונן “הוא התחיל קודם”…תודו שריספשן כזה לא הייתם רוצים בבית אחרי יום עבודה מתיש בחוץ…

מי אמר 'מלחמת עולם' ולא קיבל?!...

מי מאתנו כהורים לא פגש מקרוב סיטואציות של מריבות בין הילדים, מתח וויכוחים, בין אם זה בעקבות דברים מהותיים ובעלי משמעות שמתרחשים בחיים שלהם ובין אם זה בגלל זוטות.

כל ילד הוא עולם ומלואו, כל ילד רוצה לקבל תשומת לב מרבית, להרגיש שהוא במרכז העניינים, להפגין את ה-Say שלו, למצוא את ה”סנטר” שלו במשפחה, ולא פעם זה מתנגש עם הילדים הנוספים.

במיוחד כשמדובר במשפחות שהתברכו בהרבה ילדים.

אם תרצו, סוג של ‘מלחמת אחים’ בשטח בנוי, במודל פרטי, בבית הפרטי שלנו.

איך אתם רוצים שהילד יקשיב לכם עם כל ההפרעות-קשב שלו?!...

מה לעשות שאנחנו חיים בעולם תזזיתי: עובדים המון שעות, חשופים להמון מידע, נדרשים להמון מטלות – וכל זה מבלי שמישהו המציא לנו פטנט של 48 שעות ביממה אחת…

אז מה הפלא שאלפי ילדים בעולם מאובחנים כסובלים מהפרעות קשב וריכוז?!…

אנחנו-עצמנו לא סובלים לפעמים מהפרעות קשב וריכוז?!…מי החליט ש’ריטלין’ הוא הפתרון היחיד שיכול לנצח את ההפרעות האלה?!

יש גם דרכים אחרות…

כיתות ה' ו' ז' - תחילת ההתבגרות, ה'המרד הגדול' מתחיל...

תופעה שכיחה נוספת שהורים רבים מתמודדים איתה, ואני מניח שגם אתם, היא תופעת התפרצויות זעם בקרב בני-נוער בסוף בי”ס עממי. אין כמעט משפחה שלא מכירה את הסוגייה הזו. הסיבות לנטייה הזו של בני הנוער יכולות לנבוע ממקורות שונים, ביניהם: כישלונות בבחינות, קשיים חברתיים, מתחים, דאגות לגבי העתיד, חששות מ’עולם המבוגרים’ שבחוץ, תופעות כמו חרם חברתי, בדידות, סביבה אלימה בבית הספר/בשכונה, שלב שבו מתעורר רצון למרוד, דכאון, ועוד.

אז איך תפתרו את זה?…

גילאי שלוש-חמש: פיתוח זהות, עצמאות ו'טריטוריה' ('המרד הקטן'?...)

מי שחושב שרק גילאי 9-12 מאופיין במרידות ובהתקפי כעס, שיחשוב שוב…

גם ‘בגרסת דינקותא’ הורים רבים פוגשים בתופעת התפרצויות הזעם. לפעמים מדובר בילד שסובל מבעיות וקושי של ויסות עצמי, ילד שמרגיש מאוים מסיבה כלשהי, לפעמים הבעיה נובעת מקושי ביחסים בין האחים. בגילאים האלה התפרצויות הזעם נובעות מסיבות מאופיינות, כמו למשל:

אז איך תפתרו את זה? בעוד חפיסת שוקולד שתרגיע את הרוחות אולי ל-20 דקות הקרובות?

(וגם תשאיר לכם כתמים על החולצה…)

מהי החוויה הכי לא נעימה שאתם זוכרים מהחודש האחרון למשל, בהקשר של התנהגות אגרסיבית של הילד/ה בבית?

חוויות של מריבות, חיכוכים, צעקות, כעסים – כל אלה משאירים חותם לא חיובי ומייצרים אווירה ‘רעילה’ בבית. המון אנרגיה ‘נשרפת’ על ניסיונות ‘לכבות את האש’ ולפעמים הניסיונות עצמם אף מעצימים את ‘האש’. לא פעם התפרצות כעס על דבר של מה בכך יכולה להשליך על כל היום ולגרום לכל בני הבית עצב ותחושות מצוקה.

 

תדמיינו את המריבה או את הסיטואציה הלא-נעימה האחרונה הזו שחוויתם בבית ותדמיינו איך היא באה על פתרונה ברוח של רוגע, הבנה הדדית, פתיחות והיעדר שיפוטיות. אני אומר לכם מניסיון: זה אפשרי.

איך אתם מתמודדים כיום עם מקרים של התפרצויות זעם של הילדים בבית?

האם אתם נוקטים עונשים כלפי הילדים? האם אתם מנסים להרגיע את הלהבות בטוב, האם אתם בכלל מצליחים להרגיע את ההתפרצות בזמן-אמת? האם קורה שהתפרצות של הילד גורמת לכם לריב ביניכם לבין עצמכם? (כלומר למריבה בין ההורים)

איך אתם מתמודדים עם אווירה של זעם ועויינות ש’אופפת’ את הבית בסיטואציות מסוג זה? אני יוצא מתוך הנחה שהכלים שאתם מגייסים לפתור את העניין תמיד יכולים להיות יעילים יותר וחכמים יותר, עם קצת עזרה וייעוץ נכון.

אז מה ב'תפריט' היום, 'הולכים מכות'? (חלילה)...

מה קורה כשהילדים רבים ביניהם, דוחפים, בועטים, יורקים, מקללים, זורקים חפצים?…”אמא הוא התחיל”, “אבא תגיד לו כבר”…”היא מרביצה לי”, “הוא נתן לי סטירה”…

לפעמים זה ילד מסוים עם קושי ויסוט עצמי לפעמים הילד מרגיש מאוים או עובר קושי זמני ולפעמים זה המפגש בין אחים מסוימים.

נשמע מוכר? ופתאום גם תוספת-צליל של משהו שנופל שם בחדר?…

ומה קורה אם זה קורה כשאתם לא בבית?…

חשבתם עד כמה זה יכול להתגלגל חס וחלילה לסכנה של ממש?

אז איך תפתרו את זה?…תצעקו? תכעסו? תתנו עונש?…

אבל את זה כבר עשיתם לפחות חמש פעמים בחודש האחרון…מה יהיה?

"בואו נדבר על זה"

עד כמה אתם בכלל ‘מדברים על זה’?… אפילו עם עצמכם… אולי אתם הורים שפשוט ‘טסים על הגלגל’, עוברים מיום שקט ורגוע ליום כועס ומתיש ‘על אוטומט’ מבלי לתת לזה בכלל תשומת-לב?…

אולי פשוט אין לכם כוח ‘לדבר על זה’, כי פשוט נמאס לכם מהתקפי הזעם האלה ואתם רק רוצים את השקט בבית בחזרה ומסתפקים בזה שאחרי כל ‘התקפת פתע’ הרוחות בסוף איכשהו נרגעות?…

למה ‘להעיר את המת’?!…אז זהו, שכן: צריך להאיר את הבעיה. צריך להעיר את כל מי שקשור עליה, להאיר עליה פוקוס (כמו בחדר ניתוח) לפרק אותה לגורמים ולטפל בה (‘חדר-ההתאוששות’ כבר בהמתנה…)

אף הורה לא נולד 'סופר-Nany'

יודעים מה? גם אם אתם מרגישים שבסך הכל אתם מתמודדים לא רע עם בעיות שצצות עם הילדים בהקשר של התקפות זעם וכעסים, תמיד יש מה ללמוד ולשפר. חוץ מזה, למה לכם להישאר בסטטוס של ‘מתמודדים לא רע’, אם יש בעולם הזה כלים להתמודדות מעולה?!

 

אף אחד לא נולד עם תואר אקדמי בהורות…אל תתביישו לבקש הדרכה וסיוע. כדאי לכם להיות פתוחים לקבלת הכוונה ולשמוע מה יש לאדם שהתמחה בתחום וצבר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעבודה עם הורים ומשפחות יכול לתרום לכם. ולגמרי לא במקרה, האדם הזה הוא אני.

 

ההתמודדויות שלכם, ההורים, נעשות בשנים האחרונות יותר ויותר מורכבות, ביניהן דילמות כמו: אי-ציות והיעדר הקשבה, אלימות בין הילדים/האחים בבית, חוסר מוטיבציה לעזור בבית, התקפי זעם, מריבות בין אחים/אחיות, חוסר רצון להשקיע בלימודים, הסתגרות בחדר, חוסר אכפתיות כלפי בני המשפחה, וכך הלאה. אתגרים מהסוג הזה, ברוב המקרים, מצריכים התערבות של איש מקצוע.

אני מכיר את זה מקרוב, אני עצמי אב ל- 14 ילדים (שיהיו בריאים)

כך שאני מדבר אליכם ממקום של הזדהות והבנה עמוקה לגבי החוויה-ההורית שלכם.

אני מניח שהגישה של ”חנוך לנער על פי דרכו” (ולנערה על פי דרכה) היא תמיד לנגד עיניכם, ההורים, אבל בצידה אני מאמין שחייבת להופיע גם הגישה של חינוך ערכי והקפדה על כללי התנהגות נאותה, סמכות הורית, הצבת גבולות, כיבוד אב ואם, דרך ארץ בציבור, סיוע לזולת, אהבת התורה, כיבוד ההלכה, וכך הלאה.

       

בנוסף להיותי אב ל-14 ילדים משלי, ההכשרה המקצועית שלי כפסיכולוג זיכתה אותי בניסיון עשיר של שנים ארוכות בטיפול ביחידים ובמשפחות, באספקטים שונים של התמודדויות עם ילדים במעגלי החיים. כך שאני מכיר את הסוגיות בהן אני עוסק על בוריין ומניסיון אישי. לא הייתי מציע לכם ייעוץ ועזרה לולא חוויתי דילמות מהסוג הזה ‘על בשרי’ במשפחתי הפרטית.

“תפיסת עולמי המקצועית משלבת בין חוכמת תורת ישראל לבין עולם הפסיכולוגיה.” – הרב מנחם אינגבר

חֶסֶד וֶאֱמֶת נִפְגָּשׁוּ צֶדֶק וְשָׁלוֹם נָשָׁקוּ

במסגרת עבודתי רבת השנים בטיפול משפחות, אני מתמקד במספר תחומים, ביניהם:

עדויות אישיות של הורים מרוצים:

יחיאל פציפיצי
סגן מנהל תלמוד תורה 'חסידי איש'
קרא עוד
"הגעתי אל הרב אינגבר אחרי שנואשתי מניסיונות-טיפול שונים. הילדים היו רבים ביניהם ללא הפסקה, הבית היה כמרקחה. מאז שעברנו סדרת פגישות אצל הרב, החיים שלנו השתנו. המריבות של הילדים פחתו באופן דרסטי"
אורן כהן
מנהל בבית ספר יסודי
קרא עוד
"הבת שלי מטופלת בריטלין כבר חמש שנים, אמנם זה עזר לה, אבל כשהגענו לטיפול אצל הרב אינגבר אני עצמי לא האמנתי לשיפור שחל בהתנהגות שלה: היא רגועה יותר, לומדת הרבה יותר טוב ומבחינה חברתית היא ממש ילדה חדשה, אין מילים לתודות"
נועה דיין
אמא ל-8 ילדים
קרא עוד
"הבן שלי היה סגור ומופנם. לא הצליח לייצר חברויות בבית הספר. בבית היה מוציא את כל הקושי שלו על התפרצויות על אחיו הקטן. אחרי חצי שנה של טיפול אצל הרב אינגבר השתנו היוצרות. אני ובעלי לא האמנו: הילד חברותי, כמעט שלא מציק לאח שלו מאז, פעיל יותר בכיתה ובבית...תענוג".
רחל צור
סייעת בגן ילדים
קרא עוד
"הגעתי אל הרב אינגבר בעקבות המלצה של חברים. האמת היא שהייתי די סקפטית שמישהו יכול לעזור לי להתגבר על הקשיים עם הבת שלי. גיל 14 הוא גיל ממש לא קל. היו לא מלא התקפות זעם, כל הערה שלי הפכה למריבה, איבדתי את הכלים לתקשר איתה. בעקבות הטיפול אצל הרב, המצב השתפר באופן משמעותי ביותר. היא עדיין מתבגרת-מורדת, אבל זה כבר ברמה אחרת לגמרי, יש בינינו תקשורת פתוחה, היא קשובה יותר, ופחות 'כועסת על כל העולם'. גם המחנכת שלה סיפרה לי שיש שיפור משמעותי בהתנהגות בכיתה"

דוגמאות קטנות לשיפורים גדולים

כל ילד צריך להרגיש שהוא אהוב ושהוריו מקשיבים לו. ההורים הם הדמויות שהילד מביט בהן בהערצה, אליהן הוא נושא עיניים ומהן הוא זקוק לתשומת לב, למילה טובה, לעידוד ולחיזוקים. היומיום לא פעם עובר לנו על ‘אוטומט’ וכהורים אנחנו לא תמיד עוצרים לתת לילד את תשומת הלב והמילה הטובה להן הוא זקוק. בסיטואציה של מריבות בין הילדים אנחנו מתרגזים ותשומת הלב שלנו מגיעה ממקום לא חיובי. בזמן המריבה אנחנ כהורים מנסים לחנך, אבל זו בדיוק הסיטואציה שבה הילד לא יקשיב לנו ולא יישמע לנו. כבר אמרו חכמינו “אין מרצין אדם בשעת כעסו”. לכן יש קודם כל לעצור את המריבה, לרכך את האווירה ורק אחרי הרגעת ‘השטח’ לדבר חינוך ומוסר.

צעדים קטנים יכולים לקדם שינוי גדול

  • מילה טובה, תמיכה – גם כשהילד מתנהל לא באורח ‘תקין’, להתחיל קודם כל בחיבוק (‘ליטרלי’)
  • הסבר על הטעות של הילד, מתן הסבר לילד: למה ההתנהגות שלו לא מקובלת ולא ‘מותרת’
  • שאלות פתוחות (לברר עם הילד למה הוא כועס, מה גרם לו להתפרץ, מה מפריע לו וכדומה)
  • הבעה כנה של מה שמפריע להורה בהתנהגות של הילד (למשל: “הרבצת לאחותך, זה מאוד לא נעים ולא מקובל עלי ועל אבא”)
  • קריאה להזדהות מצד הילד (“ואם אני הייתי מתנהגת אליך כך, זה היה לך נעים”?!…)
  • מתן בונוס קטן על התנהגות טובה, על ‘תיקון’ התנהגות ‘לא טובה’
  • שיתוף הילד בבחירת הפתרון מראש, לכשהסיטואציה תעורר שוב: “איך אתה חושב שכדאי להתנהג בפעם הבאה שזה יקרה? אולי כדאי שפשוט תצא כמה דקות לחצר להירגע” וכך הלאה.
  • טיפול בסיטואציה בעזרת שיר או סיפור מתאים (המון ספרי-איכות לילדים עוסקים בבעיות מעולמם הפרטי, הם יכולים למצוא בהם נחמה ורעיונות להתמודדות, בעזרת הנחיה הורית תומכת)

מגיע לכם לחוות הורות רגועה ונינוחה

הורות היא ‘דבר’ מורכב, אין ספור פנים להורות (70 פנים לתורה, 700 פנים להורות…) כל הורה היה רוצה שהחוויה המשפחתית תהיה עבורו חיובית, בונה, מעשירה.

אף הורה לא רוצה ‘שדה קרב’ בבית. אף אחד לא הבטיח לנו ‘גן של שושנים’, זה נכון, אבל יש בהחלט אופק לאופטימיות. יש כלים שאתם יכולים לקבל, שיש בהם לתרום לאיכות החיים המשפחתית שלכם. בשביל זה אני כאן. עכשיו תורכם לתת לי את האפשרות לתת לכם יד.

קורס דיגיטלי ייעודי ובו הדרכה ממוקדת להורים שמתמודדים עם התפרצויות זעם/כעסים מצד הילדים

לאור החוויות שעברתי עם מטופליי במשך למעלה משני עשורים, הבנתי את הצורך המובהק של הורים בהכוונה ובהדרכה בכל הקשור להתמודדות עם התפרצויות בקרב ילדים.

 

זה הביא אותי לגבש עבורכם קורס (דיגיטלי-מקוון) ייחודי ומקיף, ועם זאת גם קליט מאוד וקל ליישום בבית, קורס שמעניק עצות-זהב, טיפים והמלצות להתמודדות עם מצבים שבהם הילדים מביעים כעס בלתי נשלט וההורים מוצאים עצמם לא פעם בסוג של ‘שדה קרב’ בבית.

 

כמובן שדרך ההכוונה שלי שואבת גם מחוכמת ההלכה והמחשבה היהודית, מה שמעניק ערך מוסף לפתרונות ולדרכי הפעולה שאני מציע.

הנה חלק מהנושאים שתלמדו בקורס

  • דפוסי התנהגות של ילדים וניתובם להתנהגות נכונה/נאותה
  • עידוד התנהגות נאותה בקרב ילדים
  • יצירת תקשורת פתוחה ומשתפת
  • כלים לטיפוח הביטחון העצמי של הילד
  • הצבת גבולות
  • כלים להעצמת החוזקות והכישרונות של הילד

קצת רקע עלי

“אינטלקטואלים פותרים בעיות, גאונים מונעים אותן” – אלברט איינשטיין

  • בעל תואר MA בפסיכולוגיה
  • בוגר האוניברסיטאות Norwich ו-Long Island
  • מרצה ומדריך במוסדות אקדמיים, ביניהם: האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת בר-אילן
  • מנחה הורים
  • מטפל במשפחות וילדים
  • מומחה בטראומה ומטפל בילדים ומבוגרים שחוו טראומה
  • נוירופסיכולוגיה – טיפול במחלות פסיכוסומטיות
  • מטפל בהפרעות קשב וריכוז

איך זה עובד, הקורס עצמו?

הקורס מתמקד במספר נושאים שמהווים את הסוגיות ה'חמות' בתחום, ביניהן:

הקורס כאמור במתכונת דיגיטלית, אבל המגע האנושי לא נעדר ממנו: כמובן שאשמח לעזור לכם, לענות לשאלות, אפשר גם לתאם פגישה/שיחה איתי בהתאם לצורך, השירות הוא תמיד מעל לכל, במיוחד כשמדובר בדיני נפשות (ובנפשות צעירות על אחת כמה וכמה) לפיכך ‘הכל פתוח והרשות נתונה’.

מהן התועלות שתקבלו מהקורס

  • פיתוח שיח בונה וטיפוח תקשורת פתוחה עם הילדים.
  • דיאלוג בריא עם הילדים, ממקום של הבנה ואמפתיה.
  • הפחתת כעסים והאשמות הדדיות.
  • ניהול חיי משפחה באווירה רגועה יותר.
  • מציאת דרך לפתור בעיות באמצעות שיחה, דיון והכוונה במקום באמצעות כעסים, צעקות ועונשים.
  • הפיכת הקשרים בין הילדים לבין עצמם ובין ההורים לילדים במשפחה לקשרים שמבוססים על הרמוניה, הבנה, סובלנות וכבוד הדדי.
  • דרמה יוצרת/סימולציה עם הילד/משחק תפקידים: מביימים מעין ‘תמונת מצב’ מומחזת, מדברים עליה, נותנים לילד להביע את הכעס ב’משחק’, להסביר אותו, להציג אותו, לנמק אותו. הרבה פעמים זה מייצר הבנה אצל הילד, ששיחה רגילה לא תוכל לייצר.

“חינוך זה מה שנשאר אחרי ששכחנו את כל מה שלמדנו בבית הספר” – אלברט איינשטיין

למה אתם יכולים לצפות בעקבות הכלים שתקבלו בקורס?

אתם יכולים לצפות להרבה יותר זמן-איכות עם הילדים, חופשי מחיכוכים מיותרים ומהאשמות הדדיות, לבית שקט יותר, לבית שיש בו הרבה פחות וויכוחים, הרבה פחות הרמות-קול, הרבה יותר אמפתיה והכלה, חיים רגועים יותר, הרבה יותר ימים ש’עוברים חלק’, הרבה סופי-שבוע של נחת רוח, הרבה יותר ארוחות שישי באווירת זמירות ונירות ובלי מריבות.

למי הקורס מתאים (רשימה חלקית)

גיל שנתיים עד 12

• להורים לילדים בגילאי שנתיים עד 12

שיפור התקשרות

למשפחות שמעוניינות בשיפור התקשורת הבינאישית בבית

להפעיל סמכות הורית

לאבות ואימהות שמעוניינים ללמוד איך להפעיל סמכות הורית ממקום מכבד, מכיל וסמכותי גם יחד

פוסט טראומות

להורים שילדיהם עברו טראומה כלשהי, שבעקבותיה חלה התדרדרות בהתנהגות הילדים בבית/בבית הספר/בגן

מתמודדים עם כעסים

למשפחות שמתמודדות עם מריבות וכעסים של הילדים על בסיס יומי/בתדירות גבוהה

קשב וריכוז

להורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז

חרם חברתי

להורים שזקוקים להכוונה לגבי התמודדות עם השלכות בתוך המשפחה בעקבות תופעת 'חרם חברתי' על הילד בבית הספר

התנהגות אלימה

להורים שילדיהם נוקטים התנהגות אלימה בבית הספר/בבית

לכל הורה

לכל הורה שמרגיש שיש מה לשפר בבית מבחינת דינמיקה משפחתית.

עכשיו לשאלות שאני רוצה שתשאלו את עצמכם:

  1. האם הקורס שהרב מנחם אינגבר מציע לי מדבר אליי?
  2. האם אני חושב/ת שהקורס יכול לעזור לי?
  3. מהי הבעיה שהכי מציקה לי בהקשר של התנהגות הילדים בבית?
  4. סיבה אחת שבגללה שווה לי להתעכב ולא להירשם מייד לקורס ולהתחיל לפסוע לכיוון הפתרון כבר עכשיו?

אני מזמין אתכם להצטרף לקורס וליהנות מכלים מעשיים שיעזרו לכם להתנהל מול הילדים באורח קל יותר, נעים יותר ונינוח יותר, שיפחית את המתחים בבית באופן משמעותי ויכניס הביתה שקט ואווירה חיובית.

 

מזכיר לכם שהקורס הוא במתכונת דיגיטלית, קורס מקוון שניתן לצפות בו על המחשב בכל זמן ומכל מקום שנח לכם, ללמוד בקצב שלכם, לחזור על החומר ללא הגבלה, לתרגל סימולציות בבית, כאוות נפשכם.

 

מחיר הקורס ממש סמלי לאומת הערך שתקבלו בו והקורס הוא שלכם (אך בעבור הילדים!)

יש לנו שלושה מסלולי הצטרפות לקורס (בעלויות מותאמות) לבחירתכם ולנוחיותכם:

50% הנחה על כל המסלולים לרגל השקה לזמן מוגבל!

דקות
שניות

גישה ל-3 חודשים

צפיה בקורס למשך 3 חודשים
797
397 עד 5 תשלומים ללא ריבית
  • גישה לקורס מקוון למשך 3 חודשים

גישה לא מוגבלת

גישה לקורס ללא הגבלת זמן
1197
597 עד 5 תשלומים ללא ריבית
  • גישה לקורס מקוון ללא הגבלת זמן
הכי פופולרי

גישה ל-12 חודשים

צפיה בקורס למשך 12 חודשים
997
497 עד 5 תשלומים ללא ריבית
  • גישה לקורס מקוון למשך 12 חודשים

לידע כללי: שיחת יעוץ אחת ויחידה ‘בשוק החופשי’ עם איש מקצוע שנמשכת ברוב המקרים כ-50 דקות עולה היום בין 600 ל-1,000 שקלים. בסיום השיחה הבודדת הזו הרי אין יכולת ‘לחזור לאחור’ ולהיעזר בדברים שנאמרו במהלכה.

 

לעומת זאת, אצלי אתם מקבלים קורס מקצועי מקיף של כשעה וחצי, שעלותו פחות מפגישת יעוץ אחת, ויש לכם אפשרות לחזור, להקשיב וללמוד את החומר שוב ושוב…

אם הייתם רוצים אווירה יותר רגועה בבית, להפחית מריבות וכעסים, כמו גם להעיף את מערכות היחסים עם הילדים לעננים – זה הקורס בשבילכם.

הכלים להתמודדות עם כל אחת מהתופעות שהעליתי כאן, שבעקבותיהן לא פעם מתרחשות התפרצויות הזעם, מובאים על ידי בקורס ל-Front ויכולים לסייע לכם באופן ממש דרמטי.

הינה התשובות לשאלות הכי נפוצות

מיד לאחר הצטרפות וביצוע תשלום, תועברו באופן אוטומטי לאזור האישי שלכם בקורס ושם תוכלו מייד להתחיל לצפות בכל התכנים.

אורך הקורס כשעתיים

יש שלושה מסלולים בקורס לבחירה. מסלול של שלושה חודשים, 12 חודשים ומסלול ללא הגבלת זמן. הקורס יהיה זמין לצפיה בהתאם למסלול שתבחרו.

אני נותן אחריות על החזר כספי למשך 14 יום על פי חוק ללא שאלות מיותרות. 

ממש לא! תוצאות והישגים אישיים הם אך ורק בידיים שלכם. אני מלמד ומעביר את הידע מנסיון שצברתי במשך שנים רבות. הנסיון הזה מבוסס על המון סיפורי הצלחה של הורים, יחד אם זאת, תוצאות אישיות תמיד תלויות רק בהורים שמיישמים את מה שהם לומדים או בורחים שלא ליישם.

אכן ניתן לתאם איתי גם פגישה אחד על אחד או שיחת יעוץ. לפרטים ובירורים ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-6477277

עוד עדויות אישיות על ההצלחה של הקורס

הרב איצקוביץ
מנהל חינוכי בישיבה חסידית
קרא עוד
"אתה נכנס ואתה מקבל את ההרגשה הטובה את החיוך, זה כבר עושה לך את ההרגשה שהגעת למקום הנכון" "הענווה, הנחמדות, העדינות. אני לא מצאתי את זה אצל בעלי מקצוע אחרים"
מוטי זולברג
יועץ חינוכי ואחראי תכנית מוגנות בחינוך החרדי
קרא עוד
"הוא נתן בי אמון לא יאומן. אני חושב שזה מאוד מאוד העצים אותי בעבודה המקצועית שלי. הענווה הזאת, הנחמדות, הנעימות, אני לא מצאתי את זה אצל בעלי מקצוע אחרים"
ד"ר פאול שארלפקס
פסיכולוג
קרא עוד
"תמיד התרשמתי ממנו שהוא יודע מבחינת אישיות להתחבר לצד של האדם ומאיפה הוא בא" "אנשים לא יודעים, אבל התרומה שלו לתפיסה בצבא - איך לעבוד נכון מול המגזר החרדי, מאוד מאוד משמעותית. הוא מופיע כמעט בכל פורום".

שותפים לדרך

המסע שלכם להפחתת המתחים בבית, ליצירת אווירה חיובית ולהרגעת ה'רוחות' מתחיל מכאן.

"הלומד על מנת ללמד, מספיקין בידו ללמוד וללמד והלומד על מנת לעשות, מספיקין בידו ללמוד וללמד ולעשות."

מחכה לכם בקורס,

בטוח שאני יכול לתרום לכם,

בטוח שמגיעה לכם אווירה נינוחה ורגועה יותר בבית שלכם,

הרב מנחם אינגבר

מחכה לכם בקורס,

בטוח שאני יכול לתרום לכם,

בטוח שמגיעה לכם אווירה נינוחה ורגועה יותר בבית שלכם,

הרב מנחם אינגבר

כל הזכויות שמורות למנחם אינגבר ©
תקנון האתר ומדיניות פרטיות